Publicat de: vasilescumihaela | Februarie 11, 2014

O intamplare simpla…

Zi de primavara precoce, lacrimi de zapada si soare. Cam asa as fi putut descrie ziua de azi, daca n-as fi plecat sa-mi cumpar niste pamant de flori din mall. Mergeam ingandurata cand ceva m-a facut sa-mi ridic privirea. La o masa mai retrasa cineva se uita atent la mine, apoi si-a plecat privirea inainte de a-l saluta. Am trecut mai departe gandindu-ma daca era simpla intamplare, jena de a intalni o cunoscuta intr-un cerc de prieteni sau timiditate. L-am reintalnit printre rafturile pline si un zambet haios mi-a incoltit in minte. Parea o joaca de copii ce amintea cumva nostalgic de  ascunzisul pe sub masa de biliard. 🙂

Il chemasem eu? Ma dorise el acolo? Greu de raspuns… interesant insa ca ne-am reintalnit pentru o clipa si… un salut … albastru… De dincolo de parul albit prematur o voce blanda imi aducea copilaria in cale. Nimic colturos, doar zambete.  Oare daca il invitam la o cafea, ar fi venit? Habar n-am dar sigur nu i-ar fi dat mana sa ma vada cum mi-o insir pe mine in public 2 minute mai tarziu. 🙂

Emotie tarzie de primavara?! Hmmm… Mare minune! Nu credeam ca ma mai emotioneaza ceva afara de muzica si filmele vechi.  Dar…  cine stie? Valentine’s day sau doar… o intamplare simpla… ? 🙂

Lasă un răspuns

Categorii

