Publicat de: vasilescumihaela | Aprilie 8, 2014

Jocuri de copii…

Am citit un articol seara trecuta pe site-ul unuia care mi-a pus nitel imaginatia la lucru. Desi se pare ca omul nu facea decat reclama unei firme de constructii, m-am gandit si eu cu toata seriozitatea unui copil ce se joaca, cum ar arata casa mea ideala.  Normal, habar n-am din ce materiale ar trebui sa fie.  La „varsta mea” nu materialele, rezistenta si durabilitatea unui loc este punctul forte, nici banii investiti caaat…. sa ma satisfaca pe mine.  Si… m-am gandit ca trebuie sa fie in primul rand o casa draguta, tihnita si primitoare cu un parculet in fata, cu peron, scari largi, coloane in fata si terasa, gradina,  piscina, sera, teren de sport in spate, cu un living spatios cu niscavai tablouri bune, un pian, un mic coltar cu masuta, un bar, o biblioteca cu  muuulte carti bune, cu semineu, cu un birou masiv si fotolii confortabile… dar astea tin deja de decoratiunile interioare. 🙂

Mai bine va arat eu pe hartie cum arata design-ul.

plan exterior casa                                                                                           EXTERIOR

plan parter casa

PARTER

plan casa etaj

ETAJ

 

 

Bine-bine… stiu ce o sa-mi spuneti deja… ca e o oroare  pentru care nicio firma de arhitectura cumsecade  nu s-ar incumeta sa faca proiect.  Da’ mie imi place sa ma joc. Voua nu?!

Aham…. v-am prins.  Siii… cum arata casa voastra din vis?  🙂

 

Lasă un răspuns

Categorii

