Publicat de: vasilescumihaela | Mai 24, 2014

Culori

Mda… lila… Ar putea fi o combinatie de mov si alb in lumina diafana a unui soare bland de primavara…. Dar vremea a adus cu sine colturi ascutite ce musca adanc in nuditatea materiei fara forma. Nu stiu inca in ce pocal se va aseza continutul acestei cunoasteri preexistente, dar am inteles azi zambind amar ca jungla mi-a rapit pentru totdeauna naivitatea jocului de lumini si umbre. Claritatea taioasa a unei gandiri matematice, a venit sa ia locul sentimentelor, lasand in urma-i doar o arma letala. De ce te-am mai cautat daca in loc sa mangai, am adus doar judecati de valoare? Dar… oare te-ai fi lasat mangaiat? Iata o intrebare la care am ratat raspunsul. Poate ai sa ti-l dai tu intr-o zi, poate deja ai facut-o intr-un monolog interior, poate n-ai s-o faci niciodata…  🙂

Ok… sunt o maestra in a bate campii dar… am avut profesori buni pe care n-o sa-i uit niciodata si nu-i de mirare ca platesc prin insingurare. Poate d’aia imi lipsesc atat de mult plimbarile astea. 🙂 Cat despre monologul tau pe care eu sper sa ma fi prefacut destul de bine ca nu-l aud… pot spune cu tristete ca… doare. Mai cu seama cand poti simti asta fizic cum mi se intampla mie de fiecare data cand dau de ceva energie restanta. Cat despre solutii, ar fi cateva dar… fiecare are partea ei de sacrificiu. Enumar totusi: identificarea ca o blasfemie a pierderii de sine, intoarcerea paharului invers asemeni unei cifre ce transforma absorbtia in proiectie si necredinta in dumnezeire, formula genetica a fructului interzis intoarsa la 90 de grade spre eternitate, hmmm…. moartea clinica? Asta e deja depasita si… prea mare incarcatura fratilor Minovici…. Pare totusi ca acceptarea sa fie cea mai apropiata de iertarea divina. Nu crezi?

Responses

  1. Pare rau…. 😦


Lasă un răspuns

Categorii

