Publicat de: vasilescumihaela | Iunie 23, 2014

Sunt cel mai frumos din orasul acesta…

– Ce inseamna o relatie? La ce se reduce?

– Pai eu cred ca o relatie inseamna inainte de toate comunicare.

– Vorbesti din carti. La ora actuala totul se reduce la sex. Femeile sunt mai agresive decat barbatii, sunt intr-o permanenta competitie. Cunosc un cuplu care rezista de ani de zile in baza unor relatii sexuale fara obligatii si e din mediile cele mai selecte.

– Pai in primul rand si sexul e tot o forma de comunicare, in al doilea rand depinde de ce isi doreste fiecare, in ce se regaseste… Faptul ca acel cuplu rezista e o dovada ca cei doi se regasesc intr-o relatie de genul asta, ca le e suficienta, dar oamenii sunt diferiti.

– Pai si tu cum ai vrea sa comunici? Ce? Sa comunici nonverbal?

– Pai depinde. Oricum pentru a ajunge la o comunicare strict nonverbala ar cam trebui sa-l cunosti destul de bine pe celalalt, dar nu e vorba strict de nonverbal. E nevoie de cunoastere, prietenie, libertate in exprimare, preocupari comune, afinitati si nu in ultimul rand de autenticitate… si uneori e nevoie chiar de putin mai mult. Uite mie spre exemplu imi place sa gasesc pe cineva care sa poata sa ma combata in ceea ce spun cu argumente logice, sa putem sa stabilim doua puncte de vedere critice opuse si totusi divergete fata de un subiect de conversatie…  Chestia asta ma incita si amuza in egala masura. E placut sa ai un partener redutabil alaturi.

– Pai da, ca atunci simti ca ti se umfla muschii pe tine si ce tare esti tu. Doar ca nu poti fi as in toate domeniile.

– Nici nu consider ca poti cuprinde toate domeniile. Unde nu stiu, nu ma bag sau intreb. Mi se pare sanatos sa fie asa. Cat despre muschi umflati, pot spune ca la mine e pur si simplu o nevoie dincolo de orice muschi. 🙂

– Mda… nevoia de dezvoltare.

– N-as putea s-o definesc chiar asa, dar e posibil sa includa si asta.

– Pai mda… crezi ca eu spre exemplu nu comunic suficient de bine?

– Mi se pare ca deocamdata esti destul de autentic si asta e un lucru bun, doar ca vezi tu…. depinde uneori si de nivelul de cunostinte, de experienta, de multe… Comunicarea cu tine cred ca e nitel mai limitata fata de comunicarea cu alte persoane mult mai bine dotate…

– Crezi tu? Si ce domenii preferi?

– Filosofie, pictura, muzica, teatru, cinematografie, psihologie, literatura… cred ca astea sunt cateva domenii unde as putea face fata unui nivel destul de inalt…

– Aaaa… pictura?! De exemplu ce-ai putea vorbi de Michelangelo? Despre coloristica de exceptie a operelor lui… Mda… inteleg… Dar mai bine vorbim de chestii curente. Care e starea ta de spirit actuala?

– Starea mea de spirit actuala nu prea conteaza si n-am putea sa vorbim despre stari de spirit deoarece sunt satula de psihoterapie, tu n-ai capacitatea nici calitatea de a vorbi despre asta si poate ca eu nu ma ridic la nivelul asteptarilor tale sau tu nu te ridici la nivelul asteptarilor mele…

– Cre’ca prima varianta.

– Cre’ca. 🙂

Ufff… Nenea colegul, desi pedofilia nu mi se prea indemana deloc, asa ti-as fi f..tut vreo doua de la treaba cu Michelangelo incoace incat nu-ti imaginezi. Noroc ca functioneaza bine la mine mecanismele de autocontrol. Pai bine, bre, tocmai p’asta il gasisi? Asta care se remarca prin liniile de forta care redau cel mai bine miscarea, chestie care se vede nu doar in pictura sa cat mai cu seama in sculpturile sale? Ma asteptam sa ma bagi nitel in rivalitatea cu Leonardo, sa-mi dai peste nas cu preocuparile sale mai putin ortodoxe, sa ma iei peste picior cu valentele sale de arhitectura, sa-mi mananci sufletul cu o poezie, dar sa-mi scoti ochii cu coloristica (?!)…. hmmm…

Cat despre relatiile mele fabuloase luate din carti… unde esti, bre complicitate tacita, cand am si eu nevoie sa rad cu pofta impreuna cu cineva de o chestie?! Aham… trecusi si tu de la agonie la extaz? Inteleg…  :))

Responses

  1. Tie ți s-a făcut de Irving Stone și nu știi cum să o spui.

  2. De ce crezi? L-ai citit si tu? 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

