Publicat de: vasilescumihaela | Septembrie 24, 2014

Dincolo de nori…

Acum ceva vreme ascultam o voce la radio, ea imi insenina serile cu caldura si blandete. Ma grabeam acasa sa nu cumva sa o pierd… Ma indragostisem de o voce, fara chip, fara consistenta, fara culoare… o prezenta ce imi facea sufletul sa pluteasca lin, dincolo de orice durere sau intristare. Acum ceva vreme mergeam cateodata in cafeneaua amintirilor. Invatam tardiv sa devin om, sa ma joc, sa zambesc in complicitate, sa ma bucur copilareste… Ma simteam cumva parte din ceva mai mare si mai frumos… Acum ceva vreme cineva mi-a tinut partea desi… era mai firav decat mine. Poate ca era pentru prima oara cand cineva era de partea mea. Acum ceva vreme am ascultat o piesa de teatru radiofonic la indemnul unui prieten. Ne-am tot contrazis incercand sa evitam adevaratul sens a ceea ce ascultasem. Acum el nu mai e, nici vocea si fara ei povestea aia isi pierde incet, incet sensul lasand un gol de neinlocuit…
Acum ceva vreme era bine intre prieteni, acum ei au plecat iar eu am ramas doar cu mine….
Drum bun, dragii mei! Dumnezeu sa va aiba in paza Lui! Si poate…. poate ca intr-o zi, vom fi iar… impreuna… ca si cum ne-am intoarce acasa…

Lasă un răspuns

Categorii

