Publicat de: vasilescumihaela | Iulie 27, 2015

ALICE IN TARA MINUNILOR

De ceva vreme ma tot minunez precum poate doar Alice a mai facut-o cand s-a trezit dintr-o data  in Tara minunilor. Acum ceva vreme, in ciuda calificarii mele, am fost amenintata ca sunt data afara daca nu accept sub titlul de Primiri urgente sa indeplinesc onoranta munca de portar timp de 1 an de zile N-am acceptat si mi-am vazut de treaba mea lasand cui vrea onoarea de a ocupa un astfel de post.  Azi insa am avut cateva incidente care m-au bulversat si mai rau: un coleg croit sa bage in cloramina stetoscopul proaspat folosit, sefa suparata ca am comentat ordinele punand imediat Epidemiologia sa ia probe de pe stetoscopul folosit, programul din calculator gasit aruncat la cos, o subalterna dand ordine de sefa cica in calitate de colega si nu in ultimul rand cu ocazia pensionarii Farmacistei, in loc de cateva cuvinte frumoase la adresa ei, am auzit un discurs sforaitor despre schimbarea nu stiu carei legi despre registrul medicilor in baza greselilor gramaticale emise. Sincera sa fiu, daca as avea 60 de ani si ar trebui sa ma pensionez, as prefera cativa oameni apropiati ce mi-au fost alaturi care sa imi spuna o vorba buna despre munca mea sau despre mine…. Poate d’aia mi-a placut caldura aceea simpla din vocea ta care promitea o reintalnire… undeva…. candva… Oricum… daca eu o sa mai fiu, peste 20 de ani… dupa o viata de munca… are sa-mi fie greu fara bolnavii mei si…. fara tine…  🙂

Responses

  1. Stai putin, să revenim la stetoscop! 😀

  2. Eu stiam ca se sterge cu spirt medicinal. Partea tembela e ca voia sa bage si tensiometrul in borcanul cu cloramina. Noroc ca nu l-am luat eu in seama cat sa ii dau curs chemarii sau… oricum nu cred ca incapea… Da’ nu vad de unde atata exces de zel ca in fata lui bau-bau… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

